Wysłany: Pią 7:53, 12 Maj 2006
Temat postu:
Przygotowuję wersję instruktażową karty. Poatym wprowadzam troche zmian. Wszyscy dostanawersje instruktażową i ew. upd8owaną (czasami też o czyms zapominam
)
Hik - co do magii - dzieli sięona na 3 gałęzi - opartąna mocy dobra (bez dodatniego morale nauka idzie cieżko, a efekty są dwakroć słabsze), oparte na mocy zła(bez ujemnego morale nauka idzie cieżko, a efekty są dwakroć słabsze) i neutralne (morale w zasiegu -10 do 40 to optimum) - elementarne (choć i one sprzyjaja pozytywnym istotom). Każda dziedzina magii ma 3 poddziedziny, taka klasyfikacja zaklęć wedle ich działania, przy czym elementarne są po części oparte na mocy Dobra:
Elementarne to oczywiście:
Ogień bitewne (wiadomo), sferyczne (umożliwia przezedzanie bariery miedzy swiatami i przywoływanie (z kontrolą różnie bywa) istot z piekła na krótki okres czasu) i ataki cieplne (polegaja na zmianach temperatury i kontroli rozgrzanej materii)
Ziemia - Ziemiowładne (tu wchodzi kontrola żywiołu - umożliwia tworzenie golemów mostów, murów etc. oczywiście na określony czas), uszkadzające (wiadomo) i Morfozy (zaklęcia polegajace na przemianie materii na bazie mocy ziemi, służące wzmocnieniu celu)
Wiatr - zaklęcie bojowe(wiadomo - zadawnaie obrażeń), przywołanie (chyba też nie trzeba tłumacyzć
) i Kalibracja (wywołuje różne efekty zwiazane z cieżarem obiektów i kontrolę wiatru)
Woda - Dające Życie (leczenie, wskrzeszenie, regeneracja etc.) Zmieniające Życie (mutacje i zaklecia osłabiajace) i Odbierające Życie (zaklecia wywołujace obrażenia)
Oparte na mocy Dobra to:
Elektrycznosć Porażenia (zadawanie obrażeń), Elektrolizy (wywołują paraliż, osłabiają lub wzmacniają odpornosć an energię) i Jonizacje (majanaprawde różne efekty poczynając od prostych reakcji elektormagnetycznych po tworzenie pola statycznego)
Życie - Lecznictwo (wiadomo), Twórstwo (nagły rozrost roślin i zadawanie nimu obrażeń) i Modyfikacje (zaklecia przeciw nieumarłym i wzmacniajace)
i maila mi podaj